advertisment

Wednesday 3 August 2011

Khairul Fahmi Che Mat putus tunang la pulok

menyesal aku buat entry ni
terbaek dari ladang waklu! emo.
tp aku admit la,kat padang die memang terbaik dari ladang.

tapi ape kes tup tup putus tunang ni?
aritu aku ada baca kat mana ntah, dia ada hubungan dengan pompuan lain.
aku ada tengok gamba pompuan yang die digosipkan tu.
 
 Dahlia apa nama dia. tp cun jugak tu. biasa la orang-orang pames ni,taste mesti la tinggi kan. ish sadis la pulak dengan perasaan bekas tunang dia Aimie Harmelia tu. kalau aku la jadi dia, memang tak selamat la hidop ko pompuan. bukan aku buat ape pon, eh eh tak kan nak g upah orang tembak pale die.ish tak de lah hee. 

pastu ni ada kat facebook sape la print screen luahan hati bekas tunang.


kalau betul la perangai die gitu, ish tak setimpal la dengan muka yang hensem tu. kalau muka hensem, perangai hensem, mesti lagi hensemmmm. tapi tu la, setiap orang ada kelemahan masing-masing. apa-apa pun aku harap si aimie tabah la menghadapi hari-hari mendatang.jangan pergi lagi perlawanan-perlawanan Malaysia akan datang.ewah. haha


to Khairul Fahmi Che Mat, WHAT U GIVE U GET BACK! ming bai ma?

No comments: