advertisment

Sunday 7 August 2011

#2 Cabaran Ramadhan 2011: Kenangan berharga sewaktu kecil dahulu kala ketika Ramadhan

yang ni senang je.
awal-awal lagi aku dah buat entry ni.
entry aku tajuk cara-cara nak cover line di bulan puasa, tapi aku selit cite time aku kecik, aku rasa tu la pengalaman yang aku tak leh nak lupa.betapa jahil aku dulu bila tengok adik aku umur 7tahun dah stat pose penuh.aku rasa aku kurang kasih sayang kot. mueheheh tak nak ngaku kecik-kecik dah nafsu makan buaya :P
 
terjah je kat SINI kalau rasa belom baca ke nak baca skali lagi ke.

tak nak sudah
kawen dengan bedah
bluek!


p/s: cik hani aci kan ni?

2 comments:

Aleen Aiden said...

hahah,samelah.skang cam kagum jugk umur 7 taun da bley puasa penuh.alin dulu,aih...malas nak ckp.hahah

cik asam jeruk said...

hahaah alin, asamjeruk dah tercakap ni..camne..haaaa semput.. kui3