advertisment

Tuesday 16 August 2011

iamjetfuelshop by yuna

ari ahad aritu hosmet aku si regina spektor ajak pegi kedai yuna ni

dia nak beli baju kurung rimau..roorrrrr *tak reti nak buat bunyi rimau*, ke aummm je? 


so berbekal kan gps si angelo, berjaya sampai ke kedai dengan skali cobaan.

ini bukan cobaan, ini betul-betul.

cobaaaaannnnnn


tengok gamba dah la dari aku melalut lagi.


cobaaaannnn


 kedai dia kat tingkat atas bangunan kedai yang bercat kaler biru,tapi kat bawah ni dah nampak banner.


 tudia si regina spektor yang semangat berkobar-kobar nak mendapatkan tudung yuna dan baju rimaunye.


tu la baju rimau tu. cantik memang cantik, tapi harganya pon cantikkkk. regina tak jadi beli sebab kaler yang die bekenan dah sold out.aku bekenankan baju yang sebelah dia tu,tapi memandangkan duit dalam purse hanya beberapa keping notes merah, dok diam-diam sudah. by beberapa keping tu aku maksudkan 2-3keping je, bukan 20-30keping okeh.
 
 gamba gegar pulak. biasa la puasa. mengeletar konon.haha




jetcircleshawl by yuna. lepas ni aku datang lagi nak beli. aku kalau takde duit memang aku punye nafsu shopping tu takde. tak payah cakap la,tunggu nanti ade duit laju je kang.

so kalau yang jauh-jauh tu nak beli bole terjah kat blog ni:

http://iamjetfuelshop.blogspot.com/

kalau tak pegi terus kedai dia kat subang ni, dia kat area ss15, eh memang la ss15 dekat area-area INTI College tu.

ni alamat:
 
23-1, SS15/8B, SUBANG JAYA, SELANGOR, Malaysia



Sekian mak jemah af melaporkan.

No comments: