advertisment

Friday 29 July 2011

Khairul Fahmi Che Mat Terbaik dari ladang!!!

maafkan kejakunan aku. selama ni aku dengar2 je orang cakap Khairul Fahmi Che Mat tu hensem la, power la, hebat la.aku dengar sekadar di angin lalu je. ade la gak tgk2 gambar die,sbb aku baca blog Hanis Zalikha pon minat dia. sekali malam td aku tengok bola...

perrrrgghhhhhhh.... memang dia ni terbaik dari ladang.pantas, jitu,tangkas, apa lg tak tau nak cakap.aku rasa klo perlawanan semalam penjaga gol yang main kt singapore tu jadi gol keeper malaysia,dah bolos 5 dah sumpah tak tipu. si khairul fahimi ni bola ngn sarung tangan dia tu macam magnet dok saling menarik. gila la singapore baru nk buat sepakan penjuru,suma khairul fahmi tangkap dulu.

pastu dan-dan la aku rasa dia ni hensemmm gila laaaa. untung tunang die.
antara aksi-aksi apex





machonye..tu dok ym cik tunang la tu     


 tahniah kat singapura layak ke perlawanan seterusnya. overall dari perlawanan semalam apa aku dapat kata kan:

  • khairul fahmi che mat terbaik..terbaik..terbaikkkkkk
  • safee sali asek kena kepung je ngan pemain singapore..takut ehh
  • pemain singapore drama king la..asek-asek jatuh..pe jadah ntah tau la tu nak lambat kan masa,mentang-mentang kedudukan dah selesa kan
  • walaupon dalam tv ckp peratusan bola byk dipegang Malaysia, tp aku rasa mcm byk kt singpore je. pemain malaysia mcm lemah cket, main pas je tak tgk org, pastu orang yang di pas tu, bola tak penah nak lekat kat kaki, bolos je kat pemain singapore.lekat pon 2 saat je
  • pemain singapore jersi no11 tu walaupon gumuk buncit, tapi lari lajuuu..lajuuu je nak g depan pintu gol malaysia..aippp bese ni..
  • yang aku tgk smlm singapore ada 3 org pemain import, suma tinggi2 hidung mancung2..power lak main bolaa..patut la malaysia kalah.
  • barisan pertahanan Malaysia lemah, asek boloss je.ingat ni permainan "sedia atau tidakkk bolos sajaaa dindinggg ituuuuu"
  • pemain singapore jersi no 7 comel. dia la jaringkan gol singapore.tak comel dah.
  • penyokong Malaysia memang fanatik,tapi ngape la main laser.ade satu part tu malaysia dapat free kick. tiba-tiba pengadil stop kan kejap.ulang tayang rupanye laser. ape ni wei..main biarlah berhemah,kalau kalah biar lah kalah bermaruah. klo menang nnt takde la orang ngungkit-ngungkit pasal laser macam indon. ish time ni memang aku marah la dengan pengokong2 malaysia..grrrrr!
  • pendapat aku Malaysia kena tingkat kan usaha lg,gali lg pemain-pemain berpotensi sbb aku rasa untuk kali ni Malaysia masih belom sedia lagi utk ke World Cup. ni baru singapore,aku rasa kalau kena dengan korea ke jepun ke mauuuu............ (lu pikir la sendirik)

sekian. majulah sukan utk negara!



p/s : rosmah tengok bola muka takda perasaan eh? cover cun ehh?

No comments: