advertisment

Thursday 4 August 2011

IKEA dan Jem dan Bantal

macam kau sorang je pegi ikea kan? ada aku bilang? takde.aku pon tak nak story pasal ikea macam  biasa orang lain dah buat. sbb biasa mesti tunjuk gamba2 perabut, pastu posing-posing dengan perabot2,pastu kunun2 kat dapo dok masak pastu mesti caption "kan best kalau dapo aku gini", pastu meatball ikea mesti tak tinggal.

so kali ni cerita aku pasal ikea adelaahhhh......

 


aku kuar awal g ikea.fullstop. itu je? ye itu je. tu je ke yang lainnyewww.haktuih.


hahahaha





ok aku sambung. memang aku kuar awal.tatau kenapa excited semacam.aku dengar iklan dari radio ikea ada sales,tergedik-gedik aku merancang awal-awal nk g ikea.sampai tak boleh tido.bangun awal gilak pukul7. pastu kol8 dah mandi siap2 kol9++ dah gerak.

aku sampai ikea dalam pukul10. best jgk datang awal,tak payah nk berebut cari parking.siap dapat parking best lg dekat dengan pintu.


aku beli ape? aku bukan kaki soping bila gaji tak masuk lagi.aku beli ni je ha.


bantal 2 bijik nk letak dalam my future car. haha sudah la kau,kereta belom kuar,air tempayan dicurahkan. cantik kan bantal aku beli? canteeekkk, macam setannn. aku suka aku suka.dalam kereta macam orang gila dok main dengan bantal. nnt aku letak dalam kete aku klo nnt long journey boleh la aku tido.tapi orang lain tak boleeeh.nnt air liur basi.ni tujuan die kalau long journey,orang lain drive aku yang nak tido..muahahaha. harga nya sebijik adalah rm22.

pukul1 camtu ktorg dah kuar ikea.gile la.orang lain baru nak gosok gigi datang ikea.tp masa otw balik tiba-tiba ada jem. pelik pulak kenapa jem. skali ade siren polis ni.aku dah suspek mesti ada kes nih.


memang betul pon.

dari jauh aku nampak kete yang bawak duit g bank tu.ape safeguard ke nama dia.sudah la kau buat-buat ape ke safeguard ke nama benda,kan terang-terang dalam gambar tu..pffttt.aku suspek mcm kes rompakan tak pon van terbalik mcm kes kt mana dulu yang duit syiling berterabur, nak gak la aku turun p kutip.bila dah sampai dekat ooo eksiden rupenye.tapi dalam gambar ni tak nampak lak teruk gak kt tepi and depan van tu.


die eksiden ngn kete putih, mcm honda insight.tak pon honda jazz.tak pon stream. yang penting kete honda wei..baru lak tu.WVL. kalau aku menangis melalak dah ni,aku siap pau balik duit-duit dalam van tu.tak kire beli kan aku kete baru balik.sebenarnye agak teruk kete ni,tapi sebabkan phone camera aku ni takde speed shutter, time aku shot tu memang dah nmpk kesan eksiden tu dalam skrin baik punya.tp bila tengok balik yang di captured, lebih tangan dari gambo. hampeh. tp nampak gak kan depan kete tu mcm kemek2.tp aku pelik di situ.bukan kah langgar dari belakang.kenapa kah depan pon teruk gak? tak pon kete tu diapit tapi kete depan skali blah. bukan kes langgar lari,tp kes dilanggar lari.




tu je.sekian.haha, tatau nk penutup ape. tp otw balik tu aku memang tertido-tido dengan bantal baru dalam pelukan..muahahha


p/s: si mok mmg putih "gebu" orang nye. ye tangan tu la. hihi

No comments: