advertisment

Monday 1 August 2011

cara-cara nak cover line di bulan puasa

ni untuk yang tak posa je ok,yang posa tayah nak gedik-gedik cover line gak.

adui,aku sebenarnya takde cara lg. saja je buat title gitu. nnt aku dah buat aku up cara-cara yang betul. aku tengah dahaga ni,skrg ni time lunch hour,kiri kanan aku tengok orang penuh. apsal diorg ni tak kuar lunch ni..haih.aku nk minum seteguk air pon tak lepas. owh yang tak kuar lunch ni suma muslim rupanye teheee

tp

sambil taip td,aku pandang kiri kanan, tangan kanan pegang botol, tangan kiri buka penutup. sambil tertunduk2.botol diangkat ke atas.

ahhh..lega


ni baru satu cara. macam-macam cara lagi boleh buat,aku rasa aku tak cite pon ramai lagi terer pada aku. klo nak cite memang panjang. aku stat dari aku kecik sampai la besar ni. aku dulu nak cover line camniiiiii......


  • mak aku g keja, aku bukak peti ais,aku makan segala apa ada dlm petiais,lauk smlm basi ke tak basi aku sebat je. pastu mak aku balik keja aku terbungkang atas sofa kunun-kunun penat berpuasa.
  • aku ada adik kecik, time ni mak aku dah tak keja,so aku tak leh nk buat perangai kt atas ni.aku darjah 4 time adik aku baru lahir. aku rasa masa tu adik aku dalam setahun kot. mak aku buat nasi ngn lauk (aku suspek lauk sahur td,sebab aku makan sama je..opss).pastu aku ditugaskan untuk suap adik aku. aku tengok mak aku bz cket je. 1 suap adik aku, 2 suap lagi mulut aku. bila mak aku tnya "adik makan dak?" aku jawab "makannnn mak" sambil mulut penuh dok kunyah nasi cepat-cepat.hampir tercekik di situ.
  • time g skolah, fuh semayang 1 waktu pon tak tinggal. bukan ape, bulan pose la bulan membanyakkan ibadat ye dok. aku amik air smyg, tang part kumur tu, time tadah air memang penuh-penuh2 la satu tangan tu,melimpah ruah orang kata, pastu masuk mulut, yang kuar balik air tu bole dikatakan bape ml je. bayangkan kita kumur 3 kali kan.pastu time skola petang 2kali p semayang, zohor ngn asar. tak ke kenyang aku. tu pasal la aku bijak la sangat sekarang ni.minum air klorin bergelen-gelen. nasib baik tak kena cirit birit.
  • ni dah besar cket, tp still ponteng (aku tau aku jahil dulu sobs sobs).kawan aku ada kedai runcit,aku slalu g tolong dia jaga kedai.tengahari mak dia nk balik rehat2,dia la amik alih.so aku ngn dia ditugaskan menjaga kedai. ktorg bantai maggi cup kat kedai dia jual tu.muahaha.sebab tu sampai skrg ni maggi cup tomyam mmg paberet aku lah.orang yang dtg kedai bau aroma tomyamm je.ktorg pura-pura lah "apa kedai tomyam blkng ni,awainya tumis tomyam,lapaq nihh" .macam la aku tak tau orang-orang yang dtg kedai kawan aku ni,saja je buat-buat pusing satu kedai cari barang, walhal nak beli minyak angin.ingat aku tak tau modus operandi depa nk cari bekas tomyam cup ktorg bawak sorok bawah lambakan sanita tu. muahahahaha.


mampos sape pakai ada aroma tomyam.



tau tak sanita tu apa? fames kot.
tak tau kau la tak fames macam dia.

No comments: