advertisment

Tuesday, 9 August 2011

Jom Join Bloglist 20 SuperTeddy!!!

ceh ceh macam ramai je baca blog aku siap nak ajak-ajak orang macam ramai.sobs..sobs. takpe mak pesan cket2 lama2 jadi bukit.

dimana ada kemahuan disitu ade jalan.

ape yang SuperTeddy ni, super ring keropok tu den tau lah.
ni klik kat banner bawah ni,dia akan membawa anda meneroka kepada tuan dia Cik Feyqa.


moga-moga dapat jadi bloglist.

gigih tau ni,pagi2 datang opis ngulor dlu. hihi

7 comments:

Acik said...

alaaaa
kite cam x sempat jer join. dah dekat 20 kan tu?

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

blog yg masam mcm tuannya???

slmt berblog n berpuasa..ihiks..i follousss....
hehehe


Acapsuur: snap3 & kongsi (>,<)

cik asam jeruk said...

acik: kte pon main sumbat je. kot ade, ade la.hehe. tp memang mcm da lebih 20. hehe :P

asyrafnakjadilebihbaik: wah panjang bebeno nama kome. penat den nak hapal ni, td da terjah blog anda tp tak jumpe kt mana nk jadi follower,pastu nk komen pon tak jmpe, rabun kah aku ni. GULP

Princess Feyqa said...

heeee sempat la anda sempat, rmai yg ckp tak sempat pdahl masih ada kosong 4 uhuk3.. thx taw :D

cik asam jeruk said...

yeay sempat hoyeah hoyeah. mekasih pricess feyqa :)

ninie_azriena said...

salam ziarah dari ninie untuk empunya blog..
ninie dtg dari segmen bloglist 20 super teddy (n_n)

http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/08/jom-join-bloglist-20-superteddy.html

cik asam jeruk said...

ninie: hai nine..nnt cikasamjeruk terjah blog ninie lak. thanx! :)