advertisment

Thursday, 4 August 2011

kecik lagi blog aku

baru jakun buat tickers td.
abes suma benda nak counting. yang berat badan tu aku rasa mesti tak bergerak seiring dan sejalan dengan umur blog ni kan. sob sobsss T_T.

tapi bulan puasa ni aku yakin pasti akan berganjak dengan jayanye.tunggu 3 mggu lagi. lepas raya pulak mesti patah balik ke belakang. biasa lah,karma.
aku tak jumpa gambar perempuan gemok lompat atas penimbang, pompuan itam manis tu pon jadi lah. perasan itam manis. itam tu ye dah, manis tu? ye jugak! pedulik.






blog aku baru berusia seminggu. kecik lagi rupanye.so kena beri perhatian dan belaian lebih-lebih cket.



ok tu je nak cakap.

8 comments:

A 'n' M said...

selamat berblogging.. :)
btw..da follow & link u..

cik asam jeruk said...

thanks amalina :)

iday said...

salam,,
wahhh,,nk kurangkan berat bdn jugak,,hehe

selamat berblogging yer :)

cik asam jeruk said...

thanks iday :). yuk kurangkan berat badan.berat mata memandang, berat lagi aku..hehe :P

Hanif said...

selamat berblogging...terjumpa u kat sini maka i follow

Hanif said...

jangan lupa letak shoutbox..penting tuuu

SayaAnim said...

selamat berblogging!.ehee

biasa lah puasa kuruskan badan.
raya dia t.up balik lemak yang xkite kurangkan masa puasa.

eheee

cik asam jeruk said...

@hanif: thanks. i pon dah folo u.okeh nnt i letak shout box. kena dengar nih ckp blogger otai hehe *sambil terkebil2 nak godek blog* :)

@sayaAnim: thanks dear! org pon da folo awak. mari puasakan lemak2 nih :P