advertisment

Monday 26 September 2011

tak nak kalah

akibat berendam sehari suntuk kat sunway lagoon. arini selsema. dengar suara aku je dok bersin ni. klo tak selesema pon aku jugak yang bersin. diorang lain ni bulu idong tebal sangat ke? sampai 1 kali bersin pon payoh nak dengar.

ok cerita tak de kene mengena dengan entry.

aku sibuk sekarang ni, department away day hujung minggu ni. maka blog ini akan terabai sekejap. kalau aku rajin aku auto publish. korang ingat aku rajin ke? ngeh3

gamba takde motip pon.dalam toilet tadi aku tengok gila banyak penyangkut tu.

nampak dot dot tu. ada 6 kot. 

ntah ape yang diorang nak sangkut aku tak paham.korang paham?

yang aku tau aku slalu datang sini bawak henpon je.


sebab tu entry ni terhasil kot.wahaha


hacummmmmmm


ok bye. nak cari tisu. dia dah meleleh ni.


slurrp.



No comments: