advertisment

Tuesday 27 September 2011

sakit yang paling sakit adalah sakit,tapi tak dapat mc


doktor saja je. macam tau je aku akan bagi alasan

"tapi doktor, nanti makan ubat selsema mesti ngantuk,kalau ngantuk macam mana saya nak kerja?"

tu aku cakap dalam hati la. aku nak mintak mc terang terangan macam segan. aku tengok je muka doktor tu mengharap simpati.tapi dia macam tau-tau je trs cakap.

"jangan risau, saya bagi ubat selsema yang tak mengantuk"


tapi doktor tau tak apa yang doktor dah buat kat saya?

sebab ubat doktor yang tak mengantuk tu la

semalam tidur saya tak lena. hidung tersumbat. kesukaran bernafas. tekak sakit batuk sampai muntah.

maka arini saya kasi can, saya datang opis.

esok saya nak mc, saya pening tak cukup tidur sekarang. sape nak tanggung?

esok rabu kan? wayang murah. lalalalalala 

terima kasih doktor!
 

No comments: