advertisment

Saturday, 17 September 2011

Kucing vegetarian?

Kelik untuk rabun jauh
pagi tadi aku jenguk-jenguk depan umah.

skali aku tengok sekor binatang dok ragut rumput.

aku tengok lama-lama, ape kucing ni buat.

dia dok makan rumput. apekah?

first time ni first time aku tengok kucing makan rumput.

bukan kucing makan ikan ke? tak pon whiskas?

sejak bila kucing jadi vegetarian ni? 

ke aku tak tau selain dari ikan kucing jugak memerlukan sayur untuk penghadaman?

6 comments:

Hanif Idrus Blog said...

dulu ada jug aorang cita..kucing makan daun2 yang terpilih untuk kesihatan...entahlah..
asam jeruk isskkk malam-malam rajin bw...

cik asam jeruk said...

en hanif: ooo gitu ke..betul la tu utk penghadaman..kui3. owh ni sbb baru balik open house, xleh trs tido.satey tak sempat nak hadam ni..kui3

aleen aiden said...

eh kucing memang makan rumput..tp xbanyak mcm makan nasikla..atau friskies segala tu.heee

Iwanski said...

cik Asam jeruk ku.. Kucing kalau makan rumput dia tengah sakit..

KiD said...

itu pokok ikan-ikan namanya.. hehhehe

SITAHjewl said...

kucing mkn rumput kalau dia sakit...sesetgh tumbuhan dpt mengubati sakit kucing....tu kucing awk ker???