advertisment

Wednesday 5 October 2011

Produk review: Lactolite

hi hari ni aku nak review lg pasal produk kurus..well mesti la produk kurus kan. i told ya aku dah try macam-macam. ni salah satu yang aku try.

produk ni keluaran haiyo marketing, 1 company la dgn PB yg aku idam2 kan tu. tp tak mampu nak beli pb aku beli ni dulu dengan harapan aku dpat kurus mcm pakai pb la pffftt. tp aku ade beli zirana kan..hahahaha *gelak syaiton*


so tgk review dari gamba2 bawah ni ye:


 ni la dia lacto lite. sj nk letak jgk padahal klo org google lg jmpe cantik gambo pada ni.aku pedulik ape

dalam ade 25paket kecik2 ni. die cakap ni minuman susu kultur n inulin.aku ni mmg penggemar yogurt drink and vitagen tegar. so aku dah berangan at least biarla rasa mcm vitagen.dah empunye dealer cakap sedap.


 ni bahannye.sebotol air sejuk baru kuar peti ais, gelas, dan lactolite

 aku tuang jer serbuk tu dalam air sejuk

 lepas tu apa laga,minum la.

-___-


penipu la diorg ni.cakap sedap. tapi bg aku tak sedapppp lansunggggg..bluekkk..nk muntoh.tp better than produk jm5 tuh.

tak tau la salah aku tak pandai buat air ke mmg  tak sedap.aku letak lebey air,biasa la first time,so aku tak pandai nk agak.so jadi cair,pastu rasa bertepung..aiyak..punye la seksa aku nk menghabiskan (padan muke kau gemok). half way aku minum aku sangat tak bole blah.aku teringat pengiklan cakap bole campur dengan jus.

so aku pegi dapo dengan gelas yang berbaki lg half. aku cari2 dalam peti takde lak air jus. yang ada air rutbir hosmet aku. gilak ape.kang orang jumpa aku berbuih-buih kat dapo kang..tskkk

aku tgk2 yang ada ni je.



-

-

-

-

-
kordial sarsi? ade beran? haha. nasib aku ni memangg ade naluri berani mencuba.


dah di kocok-kocok begini la rupenye.tau ape? lg aku nk muntahhh tgk.padan muke kau. oh ya serbuk lada tu aku beli kat giant. tengok pon dah tau la mangkuk.wakakaka


aku gagahkan gak. tp baru 1 teguk aku dah tak boleeeehh blahhhhh.so baki tu jadi santapan sinki dapo.

so aku tak tau berkesan tak utk hari ni dengan cara aku minum tu.klo x berkesan gak aku makan la balik ubat sembelit aku..muahahah





p/s: esk aku nk p jusco beli jus minute maid pulpy. klo dia tukar kan faberet jus aku tu jadi disaster jaga kau! 




p/s p/s : memang disaster minute maid campur lactolite ni.so aku back to origin,aku minum dengan air sejuk,tp kuantiti aku kurangkan.supaya aku sekali telan je. tu pon telan-telan sambil tangan picit idung. seksa gak nak kurus yek


p/s p/s p/s: sampai ke hari ni, baru 3 paket kot aku minum. jangan di tanya la kenapa aku tak kurus-kurus lagi. hisshhh membazir!



2 comments:

Suzie said...

delaer jual mmg la ckp minuman kultur n inulin...ayat kena power dik..hehe..

try bagi habis 1 box dulu pastu tgk?kalo berhasil akak nak beli jgk...lemak byk dah kat perut ni :p

cik asam jeruk said...

kak suzie: tau xpe..haha. tp mmg bagus pas minum berak-berak. part rasa tu yg bleh blah..

akak xpe lemak byk pon still maintain slim..da beranak sorang lg..

sy ni..sobs sobs..sadis2..hhehehe