advertisment

Tuesday, 4 October 2011

baru aku sedor kerempeng sangat pon tak cantik jugak

ayat penyedap ati ye jugak, sebab aku tak kurus-kurus

ayat jeles pon ye jugak, sebab die kurus tapi aku gemuk

ayat betul pon ye gak. sebab aku tengok kurus die tak cantik pon. kerempeng sangat. ko tengok kat boobs tu dah la. aku no komen.

tu blom lagi aku tengok komen-komen kat beautifulnara ramai kutuk die kurus sangat baju pengantin die pakai tu tak terletak kat badan. tak cantik.

gambar ni aku jumpe kat official photographer memey, terus aku  dalam hati "la kurus kerempeng betul die ni..ingat kan ilusi optik je"

so tak payah la aku beria-ria nak kurus nau kan?

berbalik kat ayat penyedap hati balik. huahuahuahau



Picture credit :Afifi Ishak

3 comments:

pinky_liscious said...

yup kurus sangat pn bukannya cntik mana...hehe

Iwanski said...

tapi tengok model kat tibi tu.. kerempeng2 je..

cik asam jeruk said...

pinky_liscious: kan..tp tgk jenis kurus gak.klo kurus slim tu cantik..tp klo kurus kerempeng tu..ikot org gak.klo dah memey tu..hahahaha

iwanski:diorg dalam tibi nmpk elok la..klo tgk live..siap la..tulang temulang je tu..kekeke