advertisment

Thursday, 13 October 2011

lumrah hidup di cyberjaya

sape sedia maklom hidup kat cyberjaya ni heaven. heaven dari segi tak de jam. memang tak pernah jem lah cyberjaya ni, tak kire ko kerja waktu india ke, waktu afrika utara ke. seriyes. memang tak kan jem. tapi kalau ko dari ampang kerja cyberjaya jangan nak tipu la kalau tak jem kan. aku cakap dalam kawasan cyberjaya sendiri ye memang tak jem, ko datang la waktu bila pon.

tapi kalau dah jem tu, memang dah sedia maklom sangat. kalau tak eksiden, eksiden.

jadi kan cerita pagi tadi tengah aku dok ralit bawak kate skali, lampu merahhhh je semua. bukan traffic light merah, tapi lampu brek nun ha.

 jem jem jem jem

kereta yang eksiden tu ha myvi putih yang da bertentang arah. aku tak paham dia dari arah 1 lagi tiba-tiba terbabas masuk lane ni atau dia dari lane ni tapi terbabas takde arah tuju. teruk jugak. 

yang mamat atas ni feeling-feeling nak jadi polis trafik tak bertauliah. aku dah jem lama dah, dan-dan sampai giliran aku nak jalan, dia tahan sebab nak bagi lori tu jalan. nasib aku sabar, sebab aku nak amik gambo kejadian.kuikuikui.

sekian mak jemah melaporkan.


2 comments:

aleen aiden said...

klo aku pulak,duk ampang xpenah x jem.pukul 9mlm ari sbtu pon jem oih!ini plak ari keje.haih

KiD said...

nak wat gak lah.. lumrah hidup di putrajaya.. hehheee