advertisment

Wednesday 2 November 2011

waduh waduh tiket wayang free dari nuffnang melepas la

sobs sobs

pangggg! gedebuk gedebak *belasah diri sendiri sebab malas check email*

aduh, aku dulu-dulu baca blog slalu tengok blogger dapat tiket wayang free bila birthday. tapi aku nenong nenong baca-baca gitu je.

dah pulak jenis malas nak check email. tiba-tiba tadi tergerak nak check and clearkan email. skali ternampak email ni


click untuk rabun jauh
 
aku tak bajet aku akan dapat. sebab aku baru je bukak blog dengan join nuffnang ni. aku join hujung bulan7, bulan 10 birthday aku.tak sangka la pulak aku dapat.

bila tengok tarikh tu memang la blom tutup lagi 7 November 2011 tapi masalahnya esok sampai selasa depan aku kat penang. uwaaaaaaaaaaaaa.

cong meenggg ngaaaaaaaaaa!



gedik la ko. macam tak pernah tengok wayang. 

weh free kot. sape tak nak. dah la 4 tiket. siap boleh pilih nak tengok cerita apa.

alaaaa macam mana ni.

sape nak jadi wakil aku angkat tangan. nanti aku bagi 2 tiket free kat korang. kehkehkeh.

aduh melepas.







4 comments:

PURPLEVIOLET said...

eh2...naaaakkkk...hehehe

THE AUTHOR said...

huhu!!!tahniah....
ni keberkatan buat entri yang baik tiap-tiap hari...
tak lama nuffnang hantau check..

Pondok Usang said...

bagi kat kite tiket tu.. kan ku uruskannya dijalan yg baik.. hehe..

Aleen Aiden said...

alin dapat jugak bulan 9 aritu tp xg claim pun.lupa pon ye jugak sbenarnye.hu3