advertisment

Thursday, 17 November 2011

perhatian orang putrajaya!!!



Ular tedung sela yg ditemui oleh seseorang 2-3 hari lepas...tetapi malangnya pihak bomba tidak berjaya memberkas ular ini dan ular ini masih bebas di sekitar Putrajaya Presint 15... Sila berhati hati sekiranya anda berada di sekitar Putrajaya kerana ular tedung sela ini terlalu BESAR..!!!


Source: Facebook


eeuwww..merembang tengkuk aku ni wei. tengok gambar tu besar gila kot. harap-harap la diorg dapat tangkap ular ni. da la tedung selar. mintak simpang kalau aku jmpe tengah melintas jalan, nak langgar pon takot. takot kete aku yang kemik?


eh apsal ko kecoh asam jeruk,ko kan kat cyberjaya?




putrajaya ke cyberjaya 15minit je bro.




aku baru baca berita ni pon sempat aje ular tu ngulor.


huhu.



 

7 comments:

Suzie said...

OK THIS IS SOOOOOOOOOOOO SCARY!!!dah la kat putrajaya ni,harus la elak pi P15 tu >_<

mimie.. said...

salam..mintak share yekk...dah la sy duk situ..eee takutnye..

Rahmah Ram Ram said...

betul ke ni?? Besarnyer.... ^00^

cik asam jeruk said...

kak suzie: kann..sy pon takot ni.even jauh.terbayang2 je klo die masuk dlm kete..uwaa

mimie: share la..sy pon share dr org.tuan die pon mmg soh share :)

rahmah: tak tau la kak,tp bc2 komen tu die ckp gambar betul,org yg amik gambar tu polis.die tgh lalu2 ronda.

asyrafNAKjadiLEBIHbaik said...

harap2 ade helang nak makan ular tu...

mai la Join my bloglist-acapsuur-(>,<)

myblog said...

fuyohhh!!!! besaunya...biar betull...
Ni mungkin ulau masa tarah hutan Putrajaya yang masih hidup..
kena gigit ni konpem jalan terus..
Besarnya..
gigit?

Aku Si Pujangga said...

mak ai besaunye.. anaconda tu..