advertisment

Monday 21 November 2011

lagi lambat lagi berbaloi, benda apakah itu?

nak jadi cerita semalam si maddu belanja housemate dia termasuk si mok. kalau dah si mok ada, aku tentu-tentu la ada. ktorang kan pakej. kalau belanje sorang, kena belanja dua-dua tak gitu? huahauhau.


so perbelanjaan dijalan kan di Domino's pizza


first round



3 regular pizza, 1 spageti, chickend wings, dan union rings. sekelip mata je lesap. mana taknya 4 ekor raksasa gorgon yang makan. semua lapar macam tak makan 2 hari.


tapi jangan ingat tu cukup


kalau dah 4 orang lelaki dan seorang gadis yang makan pizza topping je,kerak bagi kat si mok. 3 regular pizza celah gigi je bhai


maka perbelanjaan di teruskan dengan




2 Large Pizza!!! hahaha!. jangan tertipu, kitorang bukan la pengguna yang tidak bijak, si mok punye kawan ade jadi member ke ape, so dapat kad, kalau beli pizza dapat 1 free. so kitorang beli 1 large dan dapat lagi 1 large. bijak kan? ngehehe



ni kalau aku makan, cili flakes tak penuh-penuh atas pizza memang tak sah la kan. kalau ade cili potong, aku dah mintak dah. tu pon tak cukup pedas lagi tu. haihhh..potong selesa tahu.


haaa ape benda aku cakap tadi lagi lambat lagi berbaloi tu?



ini dia



ni makan dia. first round ktorang order, patut 15minit da siap, tapi jadi 30minit. ape lagi, guna kuasa veto. second round pon sama jugak.


apa lagi

"SORRY TO KEEP YOU WAITING"  la jawabnya


next time datang tapau pizza, dapat free regular pizza..yahuuuuuu


eh tapi kupon tu takde kat aku pon


perlu ke aku seronok?


cis.

 

1 comment:

zahidah seran said...

suka domino's.
tak muak...=)