advertisment

Tuesday 20 December 2011

pisang emas di bawak belayar, hutang TAGGING perlu di bayar kehkehkeh

Assalamualaikum, fuhhhhhhhhhh *tiup habuk*


cakap sehari satu entry tapi ni propa je lebih. hapa pon tadak. 



ni aku nak bayar hutang tagging. lama dulu En.Hanif  ada request suruh buat entry pasal diri sendiri, lepas tu kena tagged dengan sis reflisia. lama dah ni baru ko nak buat ye asam jeruk? ko hengat ko retis ke? kehkeh




sebelum apa-apa biar aku terangkan asal usul blog ni, aku buat blog memang sekadar nak berkongsi apa-apa je yang aku nak kongsi, termasuk melempiaskan nafsu kemarahan, ketidakpuasanhatian di mana menjadikan aku lega. sebab aku mendapati facebook bukan lagi tempat yang cool untuk aku nak tulis status ke hape ke, biar kat sini aku boleh tulis panjang-panjang, lepas tu nanti bila dah tua aku boleh baca. even blog aku tak la lama mana pon,bila aku baca balik entry yang lepas-lepas, seronok. sebab dapat simpan kenangan tu. even bukan semua yang berlaku dalam hidup aku,aku tak tulis, at least aku ada sikit coretan untuk masa hadapan. geli wei cakap macam ni.euw!




blog aku ni anonymous atas permintaan sendiri dan orang-orang tertentu. aku paham bukan dunia blogging kalau tak nak share, tak nak ape, baik bukak diary ye dok? tapi ada aku kesah? kehkehkeh. sebab aku tak nak ada stalker yang mengenali aku baca, be it musuh lama, or musuh baru yang akan jadikan point-point aku tulis sebagai senjata. sebab tu penulisan blog ini lebih bersifat kepada general.dah la takde berilmiah sangat pon. buhsan pon buhsan la janji rock.



tapi kadang-kadang aku rasa nak tutup jugak blog ni, sebab aku rasa aku takde ciri-ciri blogger sejati, yang boleh update blog setiap hari, dengan info-info berguna macam En.Hanif, even dia anonymous pon tapi banyak info-info berguna dia share. dia jugak sangat power pasal blogging. aku ni? malas la nak godek-godek. aku sebenarnya lebih suka blogwalking, tu salah satu sebab aku suka blog ni,sebab senang aku tengok blog-blog yang update dalam bloglist aku. tak payah nak bookmark bagai kan. 




eh aku melalut tapi tag je tak buat-buat lagi, aku sambung dalam next entry ye. harap En Hanif dengan sis reflisia tak marah, sebab aku buat tag ni tak ikot rules pon. hihihi peaceee yo!


No comments: