advertisment

Tuesday 13 December 2011

Alhamdulillah :)

Assalamualaikum semua... (cewah bajet ramai la baca hikhik)

mood ustajah pilihan ramai sudah mari.

im back!

mintak maap blog lama tertinggal, seminggu balik kampung katakan.

banyak benda nak cerita, tapi later-later lah. ni opis hour, kang kantoi dengan bos. tapi kalau petang-petang aku rasa nak ngulor, aku update lagik. biasa la today is monday blues for me T__T



ada satu cerita sedih aku dah putus dengan mok.

mengapa kenapa bagaimana nanti aku cerita next entry 

 stay tune sayangnesss..hikhikhik *geli lak ketiak den* :P

4 comments:

MiaSaidin said...

esok masih ada.
hhahahaha

THE AUTHOR said...

oohhhh...yang ada kat belah bawah post kita tu ker...

jap check post lama....mgkn ada buat ler dulu..
bagus gak buat entri ini..
Cik Asam..entri no follow saya dah buat.. ada 3 part...

izla said...

blogwalking...
cepat2 update blog, kite nak baca nih!!

Hanif said...

Dah siap buat entri pasal anda juga mungkin meminati...

Klik benda ini:
http://hanifidrus.blogspot.com/2011/12/entri-khas-how-to-do-related-articel.html
atau klik kat shout box...