advertisment

Saturday 30 July 2011

anak jiran kena rogol?

kau berani rogol anak jiran?
aku? aku pompuan kejadah apa nak rogol. mintak simpang malaikat 44 dari perogol.

aku tiba-tiba teringat perbualan masa entry makan MFC  .kan aku kabo si tony fernandez tu baru balik dari medan. dia ikot rombongan taman dia.kira dia ni g meneman parents dia.

pastu sebab dia g bertiga aku tanya lah

aku: tony korang duduk hotel mana? berapa orang 1 bilik?
tony: hotel *apa ntah aku lupa*, 1 bilek dua orang.
sebab kan tony ni pegi ikot agen, so klo 1 bilek dua orang, dia bertiga.aku tnya la lagi
aku: abes kau duduk bilek sorang je ke? lagi mahal la kena bayar eh?
tony: tak la,aku tido dengan anak jiran aku
tiba-tiba si mok menyampuk
mok: pompuan anak jiran ko?
tony: kalau pompuan abes lah kena rogol dengan aku!
tony: mana tahan beb dah 1 bilik. laki la woi anak jiran aku!!


HAHAHAHAHA

No comments: