advertisment

Sunday 31 July 2011

karipap keledek idaman kalbuku

breakfast pagi semalam
tudia kuali berkerak pon nak inteprem.
orang bukan nak tengok kuali pon,orang nak tengok apa atas kuali.lagi orang nk tengok apa atas pinggan kan? tinggal nak masuk mulut je.


1, 2 ,3 ,4, 5 lekuk
semua aku sebat tanpa rasa bersalah muahahaha.
plannye aku masak 5 sebab nnt kalau hosmet aku bgn leh la bersarapan sama-sama.
aku makan punya makan,dia pon tido punya tido.last-last aku makan suma,hamik kau kenyang sampai tengahari.


memang faberet aku lah karipap keledek. susah gile nak cari. kalau jumpa suma karipap ubi.aik kedekek bukan ubi? ni ha ubi kentang maksud aku. pastu baru-baru ni dalam fesbuk aku jmpa orang jual. dia cakap keledek,aku apa lagi.laju je mengorder 5, dok umah bujang je pon kau ni,macam ade anak sepuluh tak beragak order 5. berani mati kan mana tau tak sedap sape nk kedarah 5 bungkus tu.

aku order dua-dua daging dan ayam, namanya nak merasa. karipap keledek daging dia sedapppp gilaaaa ok.aku suka sebab dia pedas.perisa blackpepper.daging dia seketui-seketui tak main la guna perisa-perisa je. puas ati la.

yang ayam pon bole tahan tp sebab dia perisa kari dan tak berapa pedas,aku tak gemar sangat lah kau pon.tapi ayam dia pon seketul-seketul, bukan macam setengah karipap tu. claim karipap ayam tapinye guna serbuk kari ayam je.ayam nye yilek pon.

pastu aku terbungkang atas sofa.dah la arini cuaca sejuk.

pastu pukul 2 aku terjaga kawan opis aku telepon ajak kuar, tp aku malas.aku bangun. masak air pastu taraaa..siap aku masak meggi cup. dasar pemalas. apa kau ingat karipap 5 bijik tu mampu mengenyangkan aku sampai petang? tak dapat der.nak-nak tengah bendera merah,aku tak bendera merah pon makan macam tak de hari esok lagi. inikan pulak bendera naik.



kau boleh bangun-bangun makan maggi cup pastu sambung tido balik?





aku boleh! *hidung kembang kuncup*

No comments: