advertisment

Thursday 28 July 2011

Harimau Malaya VS Singa

mesti korang pelik ape aku ni robot ke skali update 3-4entry.
tak tak aku manusia *lagu yuna berkumandang*
sebenarnya aku dah buat lama entry-entry tu sebab takut aku lupa, pulak tu masa tu eksaited sangat kunun-kunun nak buat blog. engkorang tengok la nanti nanti gamak aku gini lagi ke suam-suam kuku.
ni nak cakap pasal tadi aku p toilet, tengah sedap2 melepaskan hajat sekali terdengar orang sebelah proott prottt (eh ni cerita pagi tadi,tp aku kesian kat dia.sebab aku penah mengalaminye.seksa kot klo nk berak cover-cover sebab tu aku prefer berak kat rumah dari opis, bebas lepass ahhhhh)

ni aku nak ceritanya tadi aku dalam toilet aku dengar perbualan hangat di talipon berbunyik seperti di bawah:
"today i cannot make it, coz today i'll be at stadium bukit jalil. you know today Malaysia vs singapore..yes yes, i'll be in the match. no noo i cannot, its Malaysia vs Singapore..yes yes Malaysia"
gaya macam dok terang kt orang bukan malaysia.aku suspek orang tu orang german, pastu dalam hati dia mesti..akelahhh..german menang world cup pon aku tak p
bangga sekejap aku sambil nafas hnffff hnffff kembang kuncup.aku bukan peminat tegar bola tapi aritu time aku bercuti kat cameron dengan bff kebetulan malam tu match singpore, so one of my friend tu mengikut bola ni,so dia bukak chanel bola. aku mula-mula layan bo layan je.sebab bola ni aku hanya layan yang world cup je walaupon aku minat MU, tp aku tak penah tengok pon match diorang.hahahahaha gelak syaitonnn

so dalam nak tak nak tengok tu aku terlayan la pulak.bukak-bukak je tv tengok Malaysia kena bantai 4-1 dah time tu. down sekejap. aku dalam hati takda harapan dah ni. dengan pertahanan macam gampang, serangan pon ala2 je. boleh pulak S.Gunalan hantar bola xdak orang p sambut. penat dia lari laju-laju.pastu hamik kau suara aku yang selama ni orang tak penah dengar, bergempita..

"oooiii apa ni..mana p lagi oranggg..kanann..kanan"  --->tudia kalah raja gopal
"ni apahal pertahanan bengong sangat..kepung laaaa..tengok singpore serang kemain ramai tu"   --> macam kena serang todak lak
"goolllll...GOOOOOLLL..GOOLLLL......ni makan kau singapore!!!!"  -----> macam kau yang jaringkan gol pffttt

sampai terkejut beruk kawan-kawan aku dengar suara aku. mesti korang tak sangka kan..muahahahaah

p/s: tiba-tiba background lagu negaraku berkumandang. malam ni aku suspek 4-1 la. aci lawan la.






No comments: