advertisment

Wednesday 9 May 2012

Ya Allah mak apekah ini sanggup pukul baby sendiri, melainkan gile meroyan punye pompuan!

tak sanggup aku tengok lama-lama lagi

aku yang tak beranak lagi pon tau rasa sayang kat baby

lain la budak-budak sekolah yang degil-degil kau nak bantai gitu aku terima la lagi, in fact aku kecik-kecik pon kena bantai gak kalau dok bergaduh adik beradik.kalau aku mandi sungai, mak aku tengok je dari atas, elok aku naik, die bantai aku dengan batang paip. padan la muke aku kan. tengok, besar jadi orang ape aku.


tapi yang ni memang perbuatan yang tak boleh dimaafkan, termasuk dengan orang yang amik video tu, boleh kau tengok je siap rakam lagi. setakat "ida sudah la, kau nak bunuh dia ke?" tapi still henpon record lagi. cher kau pegi angkat baby tu, lepas tu bagi penendang sedas kat muke die. ni baby kot for God's sake!!! masih meniarap lagi,jalan pon belum,aku agak umur mesti dalam 3-4 bulan.


kalau gamak ko stress sangat sebab dia asek nangis, tak sanggup nak handle, bagi pompuan yang tengah record tu jaga,nampak macam takde kerja je. tak mau sangat, tak yah dok beranak! buat anak pandai, jaga anak?  


sape yang belom tengok, kalau nak tengok click la link bawah ni:

http://www.facebook.com/photo.php?v=403372083029456



Mintak simpang aku nanti dengan anak-anak aku. Nauzubillah.


 

2 comments:

Princess Feyqa said...

dh tgk ngerii hhuhu

cik asam jeruk said...

princess feyqa: kan..sedihh