advertisment

Tuesday 15 May 2012

Puteri Gunung Ledang?


Kereta tiara jacquelina ke ni? mana tau yang aritu berlakon teater PGL 2 tu kan haha


btw, tu bukan gambar hari ni ye. tu ntah bila aku kepam dalam folder, 
tapi hati meronta-ronta nak bebel kat blog, tapi takde modal.
banyak lagi folder-folder lain,tapi panjang sangat nanti pulak entry. 
tengok gambar ni pon jadi lah nak buat modal kahkahkah



ni kire nasib baik je ni kalau aku kuar g kerja jalan clean and clear macam ni. 
kalau tak, non hado nye. tapi hari ni pon disaster.
pagi-pagi aku keluar jem dah start dari simpang rumah aku lagi.
sesuatu yang tak pernah jadi. dasyat betul jem. 
aku tadi pon ikot shortcut, skali shortcut pon jem,
sesuatu yang tak pernah jadi lagi! 
kiri kanan depan belakang jem. gila lah. 
nasib aku cilok-cilok terus ke depan dapat lah sampai opis 9.10am. 



tu je nak bebel. 
kalau lah ade mayor ke menteri jalan raya baca blog ni,
aku nak soh diorang buat sesuatu kat jalan ni, gila la padat.
tolong la buat jalan alternatif, kalau dapat buat, you deserve my undi..pehh macamkan aku undi dun sini je..kahkahkah.
aku tengok bendera dah terpacak dah sana sinun.



ok la bai, nak p lunch. lapar.

entry macam shilanat huehuehue.

No comments: