advertisment

Thursday 17 November 2011

selfish punya orang!

pheww..terlepas dari kesesakkan jem tadi. humangaih hari-hari nak jem. dah jem satu hal la, ni pemandu-pemandu yang takde manner ni,meluat la aku. cilok sana cilok sini. kita ni dah la beratur cket punya lama tunggu giliran, dia datang alih-alih nak cilok. ada 3bijik kereta asalnya nak cilok tu. diorg duduk kat lane yang untuk belok kanan, tapi nak straight. nampak tak selfish kat situ?


lepas tu mula la mengagau-gagau nak masuk lane yang straigt. kan 3 biji kereta tadi, ada sebijik ni wira hitam,dia sebelah kereta aku tapi belakang cket,nak cantas aku la kan. aku usha la ok driver laki,sebelah bini dia. bila dah trafic light hijau, aku bagi la can 2 bijik kete kat depan aku ni jalan,sebab diorg dah depan aku. tapi si wira hitam tak sedar dek untung ni, die pon nak caras gak. dah la ko tu belakang aku, aku dah bagi can 2 kete ni masuk, ko masuk la belakang aku bahalol.


tapi takkk okkkk. berlumba-lumba dia tepi aku nak masuk gak. salah orang la ko. ko ingat ko jantan tak guna aku takot? dah la tak gentleman. tengok ladies driver pon lagi nak selfish. aku bukan sebarang ladies driver la bro. aku tak kasi can la. aku ikot habis rapat dengan kereta depan. bila kereta depan jalan, dia pon jalan. kereta dia dengan kereta aku? 1inci je ha punya rapat. dia ingat mementang kete aku baru, aku takot la calar. peduli la,kalau calar aku langgar balik kete ko biar remuk. *gelak setan*


tau tak perlumbaan sengit tu di menangi oleh sape?


aku la of cos.


mwahahaha!

 

No comments: